إعلان

GAMBAR 'BAHAGIA HAKIKI'

Al-Kuliyyah telah selamat bersiaran dari Booth Kota Ilmu, Jom Heboh Teluk Danga, Johor Bahru pada 23 April 2010. Krew Al-Kuliyyah TV3 selamat sampai di Johor Bahru pada Khamis 22 April 2010 dan kami diberitahu penduduk tempatan, hujan lebat turun setiap petang di sini.
Petang Khamis itu, hujan lebat dan guruh petir memberikan gambaran yang menakutkan kepada kami untuk bersiaran langsung pada esok hari.
Pada tengahari Jumaat 23 April 2010, cuaca panas terik. Kami telah meninjau tapak booth Kota Ilmu bagi memastikan keadaan susun atur berjalan lancar. Pada jam 4 petang cuaca mendung dan kami berdoa kalau pun hujan turun, biarlah sederhana dan jauhilah kami dari petir guruh supaya tidak mengganggu sistem siaran langsung kami.
Alhamdulillah, semasa siaran langsung Al-Kuliyyah, hujan turun sederhana dan tiada petir guruh kedengaran. Selesai siaran, lebih kurang 6.15 petang, hujan turun selebat-lebatnya dan petir guruh berdentum. Kami bersyukur kepada Allah s.w.t. yang memberi kami peluang meneruskan syiar dakwahNya melalui Al-Kuliyyah.
Berikut adalah gambar suasana penonton dan perbincangan Al-Kuliyyah untuk tatapan semua.

Penonton Al-Kuliyyah dari Kumpulan Wanita Yasin, Johor




Penonton Al-Kuliyyah dari Generasi Kedua Felda Taib Andak, Kulai Jaya, Johor


Siaran Langsung Al-Kuliyyah dari Booth Kota Ilmu, Jom Heboh Teluk Danga, Johor Bahru


Perantara Al-Kuliyyah : Ustaz Mohd Fauzi Mustaffa



Panelis Al-Kuliyyah (Dari Kiri) Ustaz Jazlan Abdullah dan Ustaz Hanafiah Abdul Razak


Gambar Sumbangan : Rozimalini Abdullah